2 Nisan 2019 Salı

Şehirden Köye Göç 2 | Dalaman Ortaca Fevziye | Tanıtım Videosu #vlog

Sevgili Dostlar, Çok sevdiğim arkadaşım Mustafa Yılmaz şehirdeki hayatını, eşi ve ailesi ile beraber bırakıp, Dalaman/Ortaca- Fevziye köyünde kendine yeni bir hayat kurdu. Ben de 3 ay kadar önce onun hayatını sizlerle paylaşmak için yarım saatlik bir video çektim. Zamanımız kısıtlı, sorular derin olunca bazı cevaplar size yetersiz geldi ve çok fazla mail, whatsapp mesajı ve yorum aldık. Ben de bu soruları daha derinlemesine masaya yatırmak için Mustafa'yı tekrar ziyaret ettim... İlk videoyu izlemediyseniz linkini buraya bırakayım:

https://www.youtube.com/watch?v=19qKN...

Video hakkında detaylı bilgi: Mustafa'ya aşağıdaki soruları yöneltmeye gidiyorum. Bu tanıtım videosudur. Tüm cevaplar ayrı bölüm olarak gelecek. Abone olup bildirimleri açmayı unutmayın lütfen.

Köy hayatına göçün toplam maliyeti?
Düşük bütçe ile de bu iş olur mu?
Kimler köy hayatını tercih etmeli?
Kimler köy hayatını tercih etmemeli?
Hayvancılık zor mu? Ne gibi zorlukları var?
Koyun yetiştirmek ve tavuk yetiştirmek?
Hastane sorunu var mı ? Acil servis? Çocuk doktoru var mı?
Eğitim sorunu var mı?
Okul öncesi eğitim kurumu, yuva, çocuk oyun merkezli var mı?
Çocuk sıkılıyor mu? Çocuk sosyalleşme problemleri çekiyor mu?
Çocuk ilerde "baba beni neden burada büyüttünüz diye hesap sorar mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder