29 Mart 2020 Pazar

HARİKA BİR ÇİFT, MERMER KÖY EVİ, MÜTHİŞ BİR HİKAYE | KÖYCEĞİZ KAVAKARASI...

Sevgili Dostlar, Uzun bir aradan sonra sizlerle yeniden "YENİ BİR HAYAT" hikayesi paylaşmak istiyorum. Size söz veriyorum bu video bittikten sonra hayata bakış açınızda ciddi değişiklikler olacak. Ben montajını yaparken bile defalarca muhabbete daldım ve montajı resmen günlerce sürdü :) Hiç bir yerini kesmeye kısaltmaya kıyamadığım için bir saatlik güzel bir sohbet oldu. Ben kitap okur gibi dinledim, eminim siz de öyle hissedeceksiniz... Kahramanlarımız sevgili Nilay ve Uğur Erdoğan çifti... İstanbul'da Çorlu'da yaşıyorlardı. Uğur Radyo Televizyon mezunu, Nilay Sosyal Medya uzmanı. İkisinin de birbirlerinden habersiz ortak hayali bir köy hayatı ve doğa içinde bir yaşam... sonrasında hayatlarını 180 derece değiştirmeye karar verip, istifalarını basıp Kavakarası köyüne yerleşiyorlar. Kedileri, köpekleri, keçileri, yükseltilmiş sebze yatakları, açık ekilebilir alanları, atalık tohumları ile ürettikleri fideler, su kabakları ile yaptıkları akıl almaz çalışmalar...
Sorduğum sorular:
Kısaca kendilerini tanıtmaları,
Onları İstanbul'dan Köyceğiz Kavakarası köyüne göçe neyin ittiği,
Ailelerinin ve çevrelerinin bu kararlarına tepkilerini, Evlerini nasıl buldular,
Nasıl bir evde oturuyorlar, Evlerine ne gibi tadilatlar yaptılar
İş Güç Geçim konusunu nasıl halledecekler
Ceplerinde birikimleri var mıydı?
Günlük işleri neler?
Ekip biçiyorlar mı?
Hayvancılıkla uğraşacaklar mı? Göç hayalleri kuran insanlara ne gibi önerileri var?

HARİKA BİR ÇİFT MERMER KÖY EVİ MÜTHİŞ BİR HİKAYE KÖYCEĞİZ KAVAKARASI KÖYÜ TERSİNE GÖÇ

#köyegöç #köyceğiz #yenibirhayat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder