3 Ağustos 2020 Pazartesi

MUHTEŞEM MUĞLA PLAJLARI | SARIGERME SARÇED PLAJI | A'DAN Z'YE TANITIM

Muğla bölgesi Türkiye'nin en güzel koylarına ve plajlarına ev sahipliği yapıyor. Hangisine gitsek diye karar veremiyoruz çoğu zaman. Ben de bütün plajları tanıtmak istediğim bir seriye başlamaya karar verdim. Daha önce hiç gitmemiş olanlar, daha gitmeden bir çok detay hakkında bilgi sahibi olacaklar ve gitmiş gibi bir tecrübeyle daha hazırlıklı gidecekler ya da gitmeyecekler :)
Bu bölümde Ortaca'ya bağlı Sarıgerme SARÇED (Sarıgerme Çevre Eğitim Derneği) plajını sizlere tanıtıyor olacağım. A'dan Z'ye bir rehber niteliğinde olmasına özen gösterdim. Şu sorulara yanıt vermeye çalıştım.
Nasıl gidilir? Ücretli mi? Otopark sorunu var mı? Şezlong şemsiye var mı? Duş, WC, Kabin var mı? Can kurtaran var mı? Güvenli mi? Denizi nasıl? Soğuk mu? Taşlık mı? Derin mi? Çocukla gitmeye uygun mu? Bir de drone ile havadan çekim yaparak videomuzu süsledik :) Serinin diğer bölümlerinde diğer plaj ve koyları sizlere göstermeye çalışacağım. Şimdiden iyi seyirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder