24 Aralık 2020 Perşembe

BAHÇE İŞLERİ BAŞLASIN! KÖYDEKİ EVDE PLANLAR PROJELER | MUHTEŞEM GELİŞMEL...

Merhabalar Dostlar, Üzerimdeki toprağı silkeledim :) Sabahtan akşama kadar bir günümü kayıt altına aldım. Videoda başlıca sizi neler bekliyor: Planlamalarımı yaptım, bahçede nereye ne yapacağım, bahçemin çevresini nasıl kapatacağım, çit mi tel mi yapayım beraber karar vereceğiz, hem marangozdan hem de nalburdan aldığım fiyatları sizlerle paylaştım videoda. Yeni oyuncaklar aldım kendime. Çocuk gibi mutlu oldum :) El arabası, balta ve tahra...Odunları yerine taşıdım. Yaman'ı okuldan aldım, araba sohbetlerimiz ve finalde sobada kestane sürprizi :) Hem bilgi hem de güzel bir anı paylaşımı videosu. Tüm bunlar ve çok daha fazlası için iyi seyirler... #köyegöç #yenibirhayat #işlergüçler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder