2 Şubat 2021 Salı

KÖY İŞLERİ | YENİ HAYAT VLOG #3 | SEBZE YATAKLARINA BAŞLADIM | BAMBU TOP...

Günlük işlerime ve planlarıma devam ediyorum. İşler eş zamanlı gitsin diye çitleri bitirmeden sebze yataklarına da başladım ki bazı ekmem gereken sebzelerin ekim tarihlerini kaçırmayayım. Çok iyi bir iş planına ihtiyacım var fakat işler yolunda gidiyor çok şükür. Bir de yol kenarında gördüğüm bambular sayesinde kafamda çok güzel bir fikir çaktı ve hemen uygulamaya geçtim :) Bambu, ahşap ve halat ile çok otantik bir çit yapıp çiçek bahçemizi bu çit ile koruyacağız. Hayalimdeki görsel çok hoş bakalım gerçekleşince de öyle olacak mı? Hep beraber öğreneceğiz.. Bu arada kesme biçme işlerine elim iyiden iyiye alışıyor :) ve bu beni çok mutlu ediyor Şimdiden iyi seyirler... #köydebirgün #günlükvlog #yaşabuhayatı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder