19 Kasım 2021 Cuma

ORTACA'DA GÜZEL ŞEYLER OLUYOR! Bölgede Sosyalleşme ve Bisikletli Hayat |...

Hürpedal Ortaca'nın farkındalık yaratacak harika bir festivaline katıldım. Türkiye'nin dört bir yanından 200 katılımcının katıldığı muhteşem bir organizasyon. Sadece bir bisiklet festivali gibi düşünmeyin, hem bu festivalde hem de videoda o kadar ciddi, hepimizin geleceğini ilgilendiren konulara değinildi ki, ilham verecek ve farkındalık yaratacak aynı zamanda da bölgenin güzel manzaralarıyla ruhunuza da iyi gelecek bir video oldu... Şimdiden iyi seyirler. Uzun zamandır söylemeyi unutuyoruz. YAŞAYIN BU HAYATI... HER ŞEYE RAĞMEN! #yaşabuhayatı #tolgayalçınvideoları #köydesosyalleşme

1 yorum:

  1. Ben Alpaslan Cınkılıc Muğlada bir köye yerleşme arzum var. Kar ve Soğuktan hoşlanmam. Emekliyim ve yeter param var ve emekli maaşımda var. Tabiatı çok severim ama yaş 77, tabii ki daha çok bahçemde oturmayı severim, 3 tane Üniversite bitirdim ve Yüksek Master ım var, Yurt dışında okudum , 7 lisan bilirim, ve kitap yazıyorum, science fiction. Bana herhalde bahçeme yardım etmek istiyeni bulurum. Türkiyeye gelince bana Muğlayı gösterebilirmisiniz? Ben şimdi uzak doğuda oturuyorum, evliyim, İNŞALLAH hanımda beraber gelir. Tabii ki buralar cennet gibi kum sahilde Hindistan okyanusuna denize giriyorsunuz ve muz ve hindistan cevizi topluyorsunuz ama burada birçok eksik var, bizler için. İnsanlarla kontakt çok zor ve hepsi analfabet. Hindistanda okuma yazma bilen %4 ve bu Thailandda %10 dur. Bunlar çok düşük rakamlar. Bu insanlar yiyor ve içiyor ve çocuk yapıyor ve başka hiçbir düşünceleri yok.Hatta onlar için Dünya düzdür. Andaman adalarına girip Youtube dan filimlerine bakın veya Google dan. Cevap bekliyorum. E-postam : alpaslancinkilic@hotmail.com

    YanıtlaSil