8 Mayıs 2022 Pazar

İstanbul'dan Kaçıp Köyde Mini Çiftlik Kurdular, Keçileri, Tavukları, Seb...

İstanbul'da hamster gibiydik, sürekli çalışıyorduk. Gece, gündüz! Ama bir yere varamıyorduk. Haftada bir pazar günü bir yerlere gidip kafa dağıtmak istiyorduk. Onda da akşam eve gelince trafikten ve insan kalabalığından pertimiz çıkıyordu. Biz de neyimiz varsa sattık ve önce Fethiye'ye sonra da Köyceğiz'e göç ettik. Üretime başladık. Keçi çiftliğimizi kurduk, keçi sütü ve keçi peyniri üretiyoruz. Tavuklarımız var, bahçemizde portakal ağaçlarımız ve sebze bostanımız var. (Kevser Hanım öğretmen) Benim bu dünyadaki en büyük mutluluğum ailem ve bütün çocuklar. Benim üretim alanım eğitim. Evimizin bahçesinde bir etkinlik alanı kurduk ve çocuklarla atölyeler yapıyoruz. "Düşler Kasabası Etkinlik Atölyesi" İçinde Masal Çadırı, Müzik Alanı, Eğlence Parkuru, Sebze ekim alanı ve Yaratıcılık Masası var. Çocuklar sebze ekmeyi, toprağa dokunmayı, kirlenmeyi, hayvanlarla oymayı ve onlardan korkmamayı öğreniyorlar. Gözlerinin içinde ki ışığı görmek beni mest ediyor!

#şehirdenkaçanlar #yaşabuhayatı #tolgayalçın #yenibirhayat #köyegöç #tersinegöç #köyegöçvideoları #egeyegöç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder