5 Ekim 2023 Perşembe

Sivas'tan Köyceğiz'e Göçen Hasan Usta'nın Çırağı Oldum! 40'ından Sonra M...

Ahşabın kokusuna, dokusuna, işlendiği zaman çıkan ürünlere aşığım. Uzun süredir bu hobi üzerinde kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Bir çok denemelerim oldu fakat bir yerde tıkandım. Sonra şu sözü ve fotoğrafçılığı nasıl öğrendiğimi hatırladım. Çıraklığını yapmadığın işin ustası olamazsın! Yine uzun süredir beni çırağı olarak kabul edecek bir usta ararken Hasan Usta ile yollarımız kesişti. O da ailesiyle beraber Sivas'tan Köyceğiz'e göç ederek atölyesini de açmış. Sıra dışı objeler, aksesuarlar, mobilyalar yapıyor. Yeteneğinin yanında çok da güzel yürekli iyi bir insan. Pek yakında hayat hikayelerinin tüm detayları ayrıca kanalımızda olacak...
Bu bölümde hem kısaca onu tanıdık hem de ilk işlerimize başladık. Bir sandık eskitmesi yaptık, tornada bir tabak yaptık bir de oto tamircisi arkadaşımız için piston kolundan bir aplik yaptık.. İyi seyirler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder