15 Nisan 2020 Çarşamba

KÖYDE NELER OLMUŞ NELER :) | SÜRPRİZLERLE DOLU TERAPİ VİDEOSU | Günlük ...

2 Günlük sokağa çıkma yasağı sebebiyle hafta sonu köyde bulunamadım. Ben yokken neler olmuş neler... Serhat'ın ve Mustafa'nın koyunlarının kuzuları olmuş, ağılları temizlemişler, dezenfekte etmişler, civcivler çıkmış.

Ben de hafta başında açtım kameramı bir güncelleme videosu tadımda tüm bu olanları sizlere aktarmak için kayıda geçtim.

Kuzuları, civcivleri, dut ağacını, Umay'ın yavru köpeklerini ve annelerininden nasıl süt emdiklerini, Serhat'ın sürüye dahil ettiği yeni kuzuları, bu kuzucukları sürüyle otlamaya alıştırma çalışmalarımızı... O kadar görsel zenginlikleri olan bir video oldu ki "videolar çok kısa daha uzun olsun" diyenleri kırmadım ve çok az kırptım montajda... arada başarısızlıklarla sonuçlanan ismail'le yabani ot bulma ve yeme denemelerimiz de var çok güldüğümüz.. Adeta Şener Şen'İn hababam sınıfında yabani pancar kökü yeme sahnesi gibi oldu :) İyi seyirler

Bu ara #evdekal ve evinde #yaşabuhayatı çünkü #hayatevesığar

SÜRPRİZLERLE DOLU TERAPİ VİDEOSU | KÖYDE NELER OLMUŞ NELER :)
Günlük Köy İşleri Vlog #19

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder