16 Nisan 2020 Perşembe

SİVRİSİNEKLER KORONA BULAŞTIRIR MI? | Hekim Tuna Abla ile Telefonda Sohb...

Sevgili dostlar, bu videoda farklı bir konu ve konseptle karşınızdayız. Malum köy yerindeyiz, sulamalar başlayacak, havalar da ısınmaya başladı. Sivrisinekler mesailerine başlayacaklar ve burada hatrı sayılır miktarlara ulaşıyor sayıları.
"Koronalı bir hastayı sokan bir sivrisinek, sağlıklı bir insanı da sokarsa hastalığı bulaştırır mı?gibi bir konu kafama takıldı ve bu konuyu bir doktora danışmak istedim. En sıkı takipçilerimizden Sevgili Tuna Özhan ablamıza sordum ve konuşurken sesi hoparlöre verip kameramı da açtım. Belki bu konuyu başka merak edenler de vardır diyerek...


#koronavirüs #covid19 #evdekal

1 yorum:

  1. Messenger size ulaşmaya çalıştım fakat görmemişsiniz iletişim numarası da olmadığından dolayı size ulaşamıyorum ismim Yusuf serbest mesajıma dönüş sağlarsanız sevinirim iletişim numaram 0535 729 05 65 teşekkürler

    YanıtlaSil