24 Kasım 2020 Salı

EVE SOBA KURDUK | TÜM AŞAMALARI | HANGİ SOBA, NEDEN, KAÇ PARA :) | SICAC...

Havaların özellikle güneş battıktan sonra soğumaya başlamasıyla eve bir soba ya da kuzine kurmaya karar verdik. Her konuda olduğu gibi bu konuda da sorma, soruşturma ve araştırma süreci başladı. Kuzine mi, soba mı, şömine mi, döküm mü, kovalı mı, camlı mı derken bu sürecin biraz kafa karıştırdığını itiraf etmeliyim. Ben de bu kararı verme aşamasında olanlara da fikir vermesi açısından bu süreci kayıt altına alıp sizlerle de paylaşmak istedim. Bir karar verdik ve biz SABAH marka S 103 modelini aldık. Fiyatı 2400TL Kurulum nakliye dahil. Ortaca Kılıç Ticaret'ten aldık. Bu süreçte Mehmet Usta'da bize yardımcı oldu ve bilgilerini videoda paylaşmama izin verdi. Gamze ile beraber tüm karar verme aşaması, kurulumu ve ilk yaktığımız anlar ve Yaman'ın tepkilerini videomuzda bulabilirsiniz. Lütfen görüşlerinizi ve kendi tecrübelerinizi varsa da sorularınızı yorumlar bölümüne yazın lütfen. İyi seyirler.

1 yorum:

  1. Bir blog sahibi olduğunu yeni farkediyorum. Videoya yazmamıştım yorumu. Eşinin soba hakkında senden daha bilgili oluşu, senin onun dediklerini tam anlayamayışın beni çok güldürmüştü. En iyi videolarından biri bence çok beğenmiştim.

    Daha başarılı olacağına eminim.

    YanıtlaSil