17 Kasım 2020 Salı

KÖYE TAŞINDIK :) SONUNDA! YENİ BİR EV YENİ BİR HAYAT | EV TURU ve TÜM TA...

Yolda karşılaştığımız takipçilerimizin bile sorduğu ilk soru olan: "Tolga köyde ev buldunuz mu?" sorusunun cevabını sonunda verebiliyoruz. EVET EVET EVET :) Ne kadar mutlu ve heyecanlı olduğumu kelimelerle ifade etmek gerçekten çok zor. Tüm iyi dilek ve dualarını gönderen dostlarımıza sonsuz teşekkürlerimi yolluyorum. Allah her isteyene çok çok daha iyi evler, hayatlar nasip etsin inşallah... Fevziye - Ortaca arasında bir köyde bir ev bulduk. (ev sahibinin ve eşimin ricasıyla detaylı adres veremiyorum kusura bakmayın anlayışınıza sığınıyorum ) Köy evi değil. Tam olarak Gamze ve benim isteklerimi yüzde yüz karşılayan bir ev... 400m2 civarında ekilebilir bir bahçesi var, ıvır zıvır eşyalarımı koyabileceğim bir balkon altı deposu bir de tavan arası deposu var. Ev 3+1 ve sıfır bir ev. İlk kiracıları biziz. Evi bahçe de dahil 1500TL'ye tuttuk :) Ev turu ve tüm taşınma süreci videoda... İyi seyirler... :) Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder