21 Eylül 2022 Çarşamba

Dünyanın En Prestijli Kongresini Gezdim | Balımızı Tüm Dünyaya Duyurmamı...

Balparmak'ın davetiyle ve desteğiyle tüm dünyadan katılımcıların ve misafirlerin geldiği, en prestijli kongrelerinden biri olan ve bu sene 47. düzenlenen Apimondia Dünya Arıcılık Kongresine katıldım. Çok güzel görüntüler aldık ve çok keyifli söyleşiler yaptık... Bu tarz etkinliklere katılmanın önemini bir kere daha anladım. Tıpkı yurtdışına çıkıp oradaki gelişmeleri kendine katıp ülkene fayda sağlamak gibi. Karşılıklı bir şekilde bilgilerin ve yeni gelişmelerin global bir bakış açısıyla paylaşılması çok önemli...
Kanalımda da bu tarz yeniliklere yer vermekten heyecan duyuyorum. Sizlere sürekli benzer içerikler sunmak yerine, izlenme kaygısından uzak farklı dallar ve ilgi alanlarına yönelik içerikler sunmak beni ayrıca mutlu ediyor. Unutmayın başarının en büyük formüllerinden biri kalıplardan ve tek düzelikten çıkmak, yeniliklere açık olmaktan geçmekte. Bana bu fırsatı sağlayan  @Balparmak  'a bir kere daha teşekkür etmek istiyorum. 
Şimdiden iyi seyirler dilerim. 

Dünyanın En Prestijli Kongresini Gezdim | Balımızı Tüm Dünyaya Duyurmamız Gerek - Apimondia 2022

#apimondia #arıcılıkkongresi #yenibirhayat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder