17 Nisan 2023 Pazartesi

BU VİDEO SİZE DE BİR YOL AÇABİLİR :) YENİ SERİ! MİNİMALİZM, MOTOSİKLET, ...


Videoya başlarken böyle bir fikrim yoktu, hatta videoyu çekmeyi düşünmüyordum bile. Alt tarafı hurdaya bırakılmış bir motosikleti yıkayacaktım. Sonra dedim ki çekeyim dursun belki bir yerde kullanırım. Motoru temizlerken aslında elimdekinin ne kadar değerli bir şey olduğunu idrak ettim, bir aydınlanma ve bir farkındalık anı yaşadım. Hayalleri gerçekleştirmek için şartların mükemmel olmasını bekleyen birçok insan o hayallere ulaşamadan vazgeçiyor. Zaman geçiyor, yaş geçiyor... Oysa şu "gösteriş" konusunu hayatımızdan çıkardığımızda işler nasıl da değişiyor. Mühim olan neyle olduğu değil ne olduğu, neyle gittiğin değil, yola çıkman ve nereye gittiğin, ne yaşadığın. Mal, para, pul vs bunlar yalan.. Gerçek olan duygular ve biriktirdiğin anılar.... Bir motor yıkamaktan bu fikirlere nasıl ulaştın birader diyenleri videoma bekliyorum.. Ben bu motorla çok güzel işler yapacağım. Az yakıtla çok gezip, sizlere daha çok insan hikayesi sunacağım ve bir de Ege'nin muhteşem yol manzaraları da işin bonusu olacak... Şimdiden iyi seyirler dilerim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder