1 Nisan 2023 Cumartesi

KAHRAMANMARAŞ'IN YARIM ASIRLIK USTALARI | İZLEYEREK BİLE DESTEK OLABİLİR...

LÜTFEN AÇIKLAMAYI YA DA BAŞA TUTTURDUĞUM YORUMU SONUNA KADAR OKUYUN. VİDEOYU SONUNA KADAR İZLEYİP PAYLAŞIRSANIZ AYRICA ÇOK MUTLU OLURUM. İYİ OLMAK İYİ BİR ŞEY :) 

10 Mart 2021 tarihinde ailemle beraber bir karavan turuna çıkmıştık. Kahramanmaraş'ta bazı kaybolmak üzere olan miraslarımızla, çok kıymetli ustalarımızla söyleşiler yapmıştım. Deri Çarık Ustası (Yemenici) , Bıçak Ustası, Bakır Ustası ve Eyer Ustası (Saraççı) Bu konseptte bir proje için stokta bekleyen videolardı fakat maalesef ülkemizin üstünden çok büyük bir felaket geçti ve bu bölgede çok büyük bir deprem oldu. Bu bölgede bir çok yer yıkıldı. Bu pasajlar duruyor mu? Bu kıymetli ustalarımız hayatta mı bilemiyorum. Umarım iyilerdir ve hayatlarına devam ediyorlardır ve toparlanıp işlerine devam edebilirler. Hayatını kaybeden tüm vatandaşlarımıza Allah'tan rahmet ve kalanlara sabır ve güç diliyorum. Birlik beraberlik içinde yaraları saracağız. İhtiyaç sahiplerini unutmayacağız. Unutmayın yarın siz de yardıma muhtaç duruma gelebilirsiniz. Kimde varsa bölecek. Bizim özümüz budur. Özellikle çocukların sağlığı, mutluluğu, eğitimi, psikolojik durumları önceliğimiz olmalı. 
Bu sebeple bu bölgede çektiğim bu videoları şimdi çok güzel bir sebeple yayınlamaya karar verdim. Bu videodan elde edilecek tüm reklam geliri ve süper teşekkür gelirleri deprem bölgesine gönderilecektir ve şeffaf bir şekilde rakamlarla paylaşılacaktır. Sizden ricam bu videoyu sonuna kadar izlemeniz, kendi sosyal mecralarınızda paylaşmanız. Unutmayın dünya iyi insanların iyilikleri sayesinde dönüyor... İyi ki iyi insanlar var! 
Bağış Butonu başka bir kurum üzerinden oluyormuş. Ben direk bildiğim güvendiğim yerlere gitsin istiyorum. Çok sevgili abim İlker Kül, Hatay'da bir konteyner okul projesi yapıyor. Depremzede çocuklara gönüllü öğretmenler ile eğitim veriyorlar. Bağışlarınızı direk bu projeye yapabilirsiniz. 
İş Bankası : TR30 0006 4000 0013 6000 7046 48
ERCANLAR DAYANIKLI TÜKETİM MALZEMELERİ VE  KIRTASİYE TURİZM TİCARET SANAYİ LİMİTED ŞİRKETİ diye geçiyor hesap. Açıklamaya 1000motorcu yazıp dekontu takip edebilmem için benimle paylaşmanız yeterli (0 532 494 76 26 whatsapp hattı)
Projenin detayları için İlker Kül instagram hesabı: https://www.instagram.com/ilkerkul/
çalışmalarına ve yaptıklarına buradan ulaşabilirsiniz. Hayatını çocukların eğitimine ve mutluluğuna adamış kanatsız bir melek!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder