26 Haziran 2023 Pazartesi

AFRİKA'DAN KÖYÜNE GÖÇ EDİP 100 YILLIK VİRANE TAŞ KÖY EVİNİ TEK BAŞINA AY...

18 yıllık öğretmenlik hayatına son verip, G. Afrika'ya gidip, orada cesaretle harika işlere imza atan, oradaki kadınların ve çocukların hayatlarına dokunup sonra köyüne geri dönen bir güzel yürek bu bölümün konuğu. Adı Burcu. İlham veren bir hayat hikayesi var. Yapamazsın diyenlere gülüp geçmiş, sana kolay gelsin, ben yokum diyenlere eyvallah demiş ve kendi yolunu çizmiş. 100 yıllık virane bir köy evini, evin ruhuna sadık kalarak ayağa kaldırmış. Bu basit bir restorasyondan ziyade kendi diriliş ve kendini bulma yolcuğu olmuş adeta. Bu hikaye bana sorarsanız büyük bir başarı hikayesi ve bir çok insana yol gösterecek. O kadar güzel anlatıyor ve o kadar güzel bam tellerine basıyor ki ben dinlemelere doyamadım. Hem hikayesini dinledim hem de sonunda o muhteşem evin turunu yaptık. Herkese iyi seyirler dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder