2 Haziran 2023 Cuma

Müstakil Evde Hayallere Çok Yaklaşmak...Yeni Kümes, Bahçe, Bostan Son Ha...

Videoyu yanlışlıkla "Yalçın Ailesi" vlog kanalımız yerine "Tolga Yalçın" kanalına yükledim. Vardır bir hayır diyerek değiştirmedim :) Bilmeyenler için kısa bir özet geçeyim. Köye göç ettiğimiz ilk günden itibaren hayallerimizi süsleyen bir müstakil eve sonunda kavuşmuştuk. Evde yapılacak çok iş vardı. Bahçe, bostan, kümes, depo, garaj, balkon biraz ilgisiz kalmış, kendi hallerine bırakılmıştı. Evin potansiyeli çok yüksekti ve biz de kolları sıvadık. Her şeyi zaman ve imkanlar dahilinde elden geçirmeye başladık. Bilmediğimiz işleri öğrenmeye başladık deneye yanıla. Şimdi son geldiğimiz noktada hayallerimize çok yaklaştık. Yeni bir kümes yaptık ve eski kümesi çok güzel bir elden geçirip, tertemiz yapıp orayı kendi ufak marangozhanemize çevireceğiz. Bu bölümde size güzel bir bahçe turu da yaptırdım. Bostanımızın son halini de paylaştım. Bahçe tarafında otları tırpanla kestim sonra da çim biçme makinesiyle biçtim. Bu iki aleti de ilk defa kullandım. Her zaman ki gibi ilk acemilik aşamalarını çabuk aştım ve işi hallettim :) Bahçe çok hoş oldu. Mis gibi çim koktu keserken :) Çıkan çimleri de bostana serdik malç olarak. Bunu neden yaptığımı videoda detaylarıyla anlattım. Umarım videomuzu beğenirsiniz ve sizi de motive eder. Herkesin hayallerine kavuşmasını temenni ediyorum lakin adım atmadan ve emek vermeden olmuyor bazı şeyler. 
Şimdiden iyi seyirler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder