11 Ağustos 2023 Cuma

OTİZM, DOWN SENDROMU, ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE MUCİZE TEDAVİ! ÖZEL ÇOCUKLAR! N...

Madem "Yaşa Bu Hayatı" mottosuyla çıktık bu yola, her şeyin başı sağlık olduğu için bir sağlık serisi de başlatmaya karar verdim. Çok özel konu ve konuklarım olacak. Kendi tarzımla sizlere faydalı içerikler üretmeye çalışacağım. Bu zamana kadar yaptığım en özel bölümlerden biri. Hayatımın belgeseli olabilir çünkü bu bölüm bir çocuğun, bir ailenin ya da bir yakınızın hayatını çok olumlu yönde değiştirebilir. Otizm, Down Sendromu, Mental Rahatsızlıklar, Öğrenme Güçlüğü vb durumlar hakkında çok önemli bilgiler edindim. Bu video benim için çok özel ve anlamlı. Sizden ricam bu videoyu kendi sosyal mecralarınızda paylaşmanız. Beni ilgilendirmiyor, benim yakınımda bu durumda bir çocuk yok demeyin lütfen. Bir tanıdığınıza ulaşır ve onlara umut olur, ışık olursunuz. Ortaca'da bulunan NSK'nın özel çocuklarda %80 ve üzeri başarı sağlayan patentli yöntemini (#hareketçözer) hem kurum hocasından hem de bu eğitimi almış ve çok büyük faydalar sağlamış, mucizeler yaşatmış özel çocuk annelerinden dinledim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder