19 Eylül 2023 Salı

Sen de Yapabilirsin! Çünkü "Bu Köyde Sanat Var" Sıfır Tecrübeyle Çini Bo...

Bu bölümde Muğla Dalyan Eskiköy'de bulunan "Bu Köyde Sanat Var" atölyesinde bir çini boyama atölyesine katıldım ve hayatımda ilk defa elime fırça alarak bir çini boyaması yaptım. Giriş seviyesine göre çok da kötü olmadı. O kadar güzel bir deneyimdi ki benim gibi sabırsız ve tez canlı bir insansanız bu yönünüzü törpülemek ve sanatla terapiyi tecrübe etmek için muhakkak bu hobiyi deneyimlemelisiniz. Söylerlerdi de anlamazdım. O fırçayı eline alınca ne boyarsan boya, ne çizersen çiz dünya duruyor, dertler anlamsızlaşıyor. Ben yapamam, ben beceremem demeyin. Deneyin. Büyük bir sanat eseri çıkarma zorunluluğunuz yok ki. Ne yaparsanız yapın sizin yaptığınız ve dünyada başka bir tane daha olmayan, size özel bir eser ortaya çıkacak ve eşsiz bir anınız olacak. Bana destek olan tüm öğretmenlerime teşekkürler :) Çok keyifli ve sakinleştirici bir video oldu. İyi seyirler dilerim.

#buköydesanatvar #yaşabuhayatı #tolgayalçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder