3 Mayıs 2020 Pazar

KÖYE GÖÇTÜ ve AHŞAP EVİNİ TEK BAŞINA YAPTI | AHMET ÇAKIR | ÇILGIN ve YEN...

Bu bölümde sizlere ÇILGIN BİR YENİ HAYAT hikayesi sunacağım. O Ahmet Çakır. İstanbul'daki hayatını, geçirdiği bir açık kalp ameliyatı sonrasında, hayatın manasını ve hiç bir şeyi ertelememek gerektiğini idrak ederek gerisinde bırakarak, yepyeni bir hayata adım attı. Balıkesir Gönen'in bir dağ köyünde kendine bir arsa aldı ve ahşap evini hiç kimseden yardım almadan tek başına yaptı. İşin ilginç kısmı bunu kar yağarken yaptı ve evini yapmaya başlamadan eşyaları ile arsasına taşındı!!!
Bu bölümde kendisi ile hayatının dönüm noktasının ne olduğunu, bu sürece maddi ve manevi nasıl hazırlandığını, tek başına koskoca ahşap evi nasıl yaptığını, bu göç hareketini neden yaptığını, ne gibi zorluklar yaşadığını, planlarını projelerini, geçimini nasıl sağladığını, solar enerji, ekolojik tarım gibi dışarıdan bağımsız bir sürdürülebilir hayatın olabilitesini, sistemi, büyük şehirleri, bu yola çıkış amacını ve hayat felsefesini konuştuk...
Ben bu muhabbetin tadına doyamadım ve çok şey kazandım. Kafamızda kendimize yarattığımız ve etrafımızın bize yarattığı duvarların aslında bir üflemelik canı olduğunu anladım mesela! İzlediğiniz her saniyesine değecek muhteşem bir söyleşi. İyi seyirler...

#köyegöç #ahmetçakır #ahşapevyapmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder