10 Temmuz 2020 Cuma

BU APARAT BİR HARİKA | YAMAN'A BÜYÜK SÜRPRİZ :) | BABA OĞUL BİSİKLET TURU

Uzun zamandır hayalini kurduğum bir baba oğul aktivitesi :) Bisiklete ek çocuk selesi taktırıp Yaman'ı gezdirmek. O kadar sevindi ve hoşuna gitti ki bu anları iyi ki kaydetmişim dedirtti. Çok güzel bir hatıra oldu benim için ve muhtemelen bu anlar da Yaman'ın hafızasında güzel bir iz bırakmıştır. Videonun içinde de bahsettiğim gibi ben kendi babamın bana aldığı kıyafetleri, oyuncakları vs hiç hatırlamıyorum, ailemle beraber yaptığımız yolculukları, babamla geçirdiğimiz zamanları hatırlıyorum sadece.. Bu yüzden siz de evlatlarınızla bol bol vakit geçirin, bunun için elinizden geldiği kadar fırsatlar yaratın. Onlarla vakit geçiremediğiniz için vicdanınızı pahalı oyuncaklar alarak rahatlatmaya çalışıyorsanız boşuna zahmet etmeyin, o sahte mutluluk yarım saat sonra geçiyor ve o oyuncağı zaten bir köşeye fırlatıyor... Sizce de öyle değil mi?

Bizim köye göçmeye çalışmamızdaki en büyük motivasyon da zaten bu idi.. Temiz gıda yesinler ve beraber daha çok vakit geçirelim... İyi ki de yapmışız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder