12 Temmuz 2020 Pazar

TÜRKİYE'DE TEK! HALK OTOBÜSÜNDEN KARAVAN ve EGE'YE GÖÇ - ALİ RIZA ADATEP...

Bir çok insanın hayalidir bir karavan. Sanırım iç güdüsel bir durum. Düşünsenize barınağınız, yiyecekleriniz, giysileriniz, bisikletiniz, arabanız kısacası yaşamanız için gerekli her şey her zaman yanınızda.. Siz nerede iseniz eviniz orası. Büyülü bir yanı var sanki bu işin. Benim de kafamın bir yerinde bir karavan hayali var tabi ki ve bir gün sevgili Soner abi (Soner Özdemir) Ali Rıza Kaptan'ın otobüsten dönüştürdüğü muhteşem karavanı anlattığı YouTube kanalını önerdi bana ve ben de izledikten sonra onu YAŞA BU HAYATI ailesi ile tanıştırmak istedim :)



Ali Rıza Adatepe. Emekli bir halk otobüsünü kendisi karavana çevirmiş... Karavan demeye bin şahit gerekli. Adeta yürüyen iki kişilik lüks bir otel odası :) İçinde çok rahat ve ferah iki kişilik yatak odası, duş tertibatlı bir tuvalet, büyük boy bir buz dolabı, ocağı, aspiratörü, fırını, bulaşık makinası lavabosu olan bir mutfağı, çok konforlu bir oturma grubu, çalışma alanı ve televizyon ünitesi ve televizyonu, güneş panelleriyle sağladığı enerji ile minimal klimaları ile ısınan muhteşem bir yaşam alanı... Yalıtımı, ısınması, temizliği, güvenliği vs aklıma gelen soruları yönelttim kendisine. Videoya ilgiye ve gelen sorulara göre kendisiyle başka bölümlerde çekebileceğimiz üzere sözleştik. Onun da bir YouTube kanalı var ve kanal gelirinin tümünü sokak hayvanlarına mama almak için harcıyor... Takip etmenizi rica ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder