20 Temmuz 2020 Pazartesi

KÖYE GÖÇEN LUTHİER | MUĞLA KARACAAĞAÇ KÖYÜNE TERSİNE GÖÇ

Sevgili Dostlar, Teknik aksaklıklar sebebiyle videoyu maalesef yeniden yüklemek zorunda kaldım. İzleyen yorum yazan dostlarımdan özür dilerim. Bu akşam 20:30 da tekrar yayında olacak video. Anlayışınız için peşinen teşekkürler...



Ön izleme özelliği ile yine sohbeti canlı video banttan olacak :)



Ben İsmail Dalgın. Yıllarca gitar üretimi konusunda çıraklık yaptım, sonrasında da gitar üretimi ve tamiri yaptığım kendi atölyemi açtım.. İstanbul'da işlerim, gelirim, ortamım çok iyi idi. Fakat "Nereye kadar?" dedim. 20 yıl da burada kalsam yine aynı olacaktı. Mutlu değildim. Şehrin kargaşası, kalabalığı beni yoruyordu. Evimi, ortamımı ve atölyemi köye taşımaya karar verdim. İyi ki de yapmışım...



Devamı videoda... İyi seyirler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder