7 Aralık 2022 Çarşamba

BAHÇEYE AĞACI DİKTİM, ODUNLARI İSTİFLEDİM, KOMPLE TEMİZLEDİM... ÇİÇEK Gİ...

Bahçede kestiğim odunları ve tutuşturmalık odunlarımı istifledim, balkonu ve bahçeyi komple temizledim, etraftaki ıvır zıvırı depoya kaldırdım, saksıda bekleyen yeni dünya ağacını diktim can suyunu verdim, begonvillerin sarmaşık kollarını verandanın diğer tarafına yönlendirdim.. Bahçe tertemiz, çiçek gibi oldu... Şimdi kadınların neden bu kadar sık temizlik yaptığını daha iyi anladım. Bu hastalık gibi bir şey yahu. Yapınca gözün güzele, düzene alışıyor hiç bozulmasın istiyorsun. Yapmak zor, yorucu ve üşendirici gelse de bitince verdiği keyif o kadar büyük ki, motivasyonu da buradan geliyor herhalde. Her geçen gün yaşadığımız alan güzelleşiyor. Şimdi yavaş yavaş çiçeklendirme ve süsleme işleri. Çok daha iyileri sizlerin olsun...

#köygünlüğü #tolgayalçın #müstakilev

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder