18 Aralık 2022 Pazar

Harika Bir Gelişme Oldu :) | Balkonu Ağaçlarla Kapatıyoruz | Müstakil Ev...

Yağmur çamur, bahçe işleri dışındaki işler vs derken bahçemizde yaptığımız işleri çektiğimiz videolara kısa bir ara vermek durumunda kaldım. Aslında ben her gün kısa kısa çalıştım ve bu video da o günlerin derlemesi şeklinde sizlerle. Bu bölümde sizlere benim için çok sevindirici, çok önemli bir gelişmeyi de paylaşmak istiyorum. Bu zamana kadar göstermiş olduğunuz sevgi ve ilgiye binlerce kez teşekkür ediyorum ve bu güzel gelişmelerin sizlerin dua ve temennileriyle de olduğunu düşünüyorum. 
Bölümün özeti: Evin verandası çok açık ve bostanı istediğimiz kadar kapatalım tavuklar verandaya atlayarak bostana geçebiliyorlar, bu sebeple verandanın da izole edilmesi gerekmekte. Bir kaç düşünce ve girişimden sonra budanmış ağaç dallarıyla kapatmaya karar verdik.. Bakalım nasıl olacak? 
Abone Olmak İçin : https://bit.ly/TolgaYalcinVlog 

Harika Bir Gelişme Oldu :) | Verandayı Ağaçlarla Kapatıyoruz | Müstakil Evde Köy Hayatı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder