5 Aralık 2022 Pazartesi

BÜTÜN ODUNLARI KESTİM, TERAPİ ve BİLGİ VİDEOSU :) NACAK NASIL KULLANILIR...

Bahçemde bekleyen budanmış ağaç dallarını hiç bir elektrikli ve ya motorlu alet kullanmadan kestim ve istifledim. Budama makası, Balta, Nacak ve El Testeresi kullanarak bütün sobalık yakacağımı ve de ufak tutuşturmalıklarımı hazırladım. Bu işlere başlamadan önce bir çok video izledim ve maksimum güvenlik ve optimum güç kullanımı tekniklerimi geliştirdim. En güzel öğrenme şekli önce güvenliği sağlamak sonra bol bol pratik yapmak. Uygularken kullandığınız alet vücudunuzun bir parçası haline geliyor zamanla. Ağırlığını, kapasitesini, yapabileceklerini çok iyi anlıyorsunuz ve onu kullanırken vücudunuza yorgunluk anlamında en az hasarı vermeyi öğreniyorsunuz... Köye göç etmek isteyen ya da kamp sevdalısı tüm dostlarımızın bu becerilere sahip olmaları gerekmekte. Beraber öğreniyoruz. Kendi tecrübelerimi uygulamalı bir şekilde paylaştığım videom için şimdiden iyi seyirler. Umarım faydalı olur. Tecrübeli dostlarımızın yorumlarını bekliyorum... Videonun sonunda bahçemizin ve bostanımızın son durumunu da paylaştım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder